Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sunshine Productions zoekt artiesten!

  • Sunshine Productions

    Sunshine Productions is een jong bedrijf dat zich profileert op verschillende gebieden van de entertainmentsector.

    Momenteel is zij met verschillende projecten bezig, van verschillende concertshows tot aan het ontwikkelen van theaterprogramma’s.

    Sunshine Productions biedt jonge getalenteerde artiesten nu de mogelijkheid zich in te schrijven voor haar castingmailings.

    Ben jij een zanger / danser/ acteur en/of muzikant afgestudeerd of studerend aan een vakopleiding en wil je graag op de hoogte worden gehouden van de projecten die bij Sunshine Productions lopen, schrijf je dan nu in!

    Stuur een e-mail naar casting@sunshine-productions.nl met daarin je C.V. en een foto.

    Let op : Laat duidelijk naar voren komen aan welke vakopleiding je studeert of hebt gestudeerd!

    Studeer jij niet aan een vakopleiding, maar ben je er van overtuigd dat je talent hebt?

    Schroom dan niet en stuur een e-mail met daarin een duidelijke motivatie!

    Kijk voor meer informatie op www.sunshine-productions.nl

  • Lola Volkova

    Ik ben danser-trainer. Op dit moment volg ik DTC ( Dancer & Teacher's Course) bij Kaouthar Darmoni in Amsterdam, eerste jaar.

    Ik wil op de hoogte worden gehouden van de projecten die bij Sunshine Productions lopen.

    Met vriendelijke groet,

    Lola Volkova.