Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Poppenkast spelers

  • ShoeBoxMedia

    Gezocht:

    Professionele poppenkast spelers voor opnames van de Jan Klaassen Show.

    Graag reactie per email inclusief cv.

    Met vriendelijke groet,

    Paul

  • Anne-Rose Hermens

    Hallo.

    U bent op zoek naar een prof. poppenkast speler(ster).

    Ik ben ong. 6 jaar prof. poppenkast speelster.

    Mijn website is www. Poppenkast-Pops.nl voor meer info.

    Door groot succes open ik deze zomer een poppenkast micro theater in Vlissingen.

    Mijn werkgebied is op lokatie in geheel NL en Belgie.

    Mocht u referenties willen zien kijkt u op mijn advertentie op marktplaats onder ´ voor grote/kleine evenementen´ waar mensen soms spontaan een stukje schrijven over Poppenkast-Pops.

    Onder tel. 06-48174228 ben ik bereikbaar.

    Graag hoor ik van u als u nog mensen zoekt.

    M.v.g. Anne-Rose (Hoofdpop).

    Poppenkast-Pops.

  • K v Mourik

    Hallo;

    Ik ben Kees v Mourik;medebestuurslid van Oranje Vereniging Rijswijk Ubent reeds benaderd door Pedro Wijnbelt.

    Wij willen op 4 Mei rond 14.00 uur een voorstelling geven,uitgaande van circa 100 kinderen .Leeftijd vanaf 2 tot 5 jaar

    De voorstelling wordt gegeven in een tent deze is tijdens uvoorstelling geheel afgesloten en alleen de kinderen en begeleiders zijn aanwezig

    Wij sluiten de bar en doen ons best om uiterste stilte te krijgen

    Ik denk aan een voorstelling van circa 30 minuten met wat leuke andotes van 15 minuten ervoor en erna

    De tent is deze middag geheel vrij en wij willen waar het binnen ons bereik is U helpen

    Met vriendelijke groeten Kees v Mourik Tel 0183 449218

  • thom teuthof

    ik ben poppenspeler sinds 1970 en nog steeds met plezier.

    wij maken onze eigen verhalen ,decors en er wordt afwisselend voor de kast en in de kast gespeeld.

    ons werkterrein in heel nederland.