Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuw "jongeren / studentenkoor-groep" omgeving breda!

  • Mayken

    Hallo!

    Het is misschien een onmogelijk idee en/of opgave, maar ik dacht: laten we het eens proberen!

    Ik ben een studente van 22 jaar, heb een tijd in utrecht gewoond en gestudeerd en ga na de zomer in breda wonen.

    Ik heb een beetje op internet gezocht naar bestaande (pop)koren in breda en het viel me op dat bij vrijwel de meeste koren, de leeftijd over het algemeen wat hoger lag. In ieder geval hoger dan de leeftijd van een gemiddelde student en/of jongere!

    Ik hou erg veel van muziek, ik speel piano en vind zingen ook leuk (hoewel ik dat beperk tot zingen in de douche) . Het lijkt mij een erg leuk idee (en uitdaging) om zoveel mogelijk studenten/jongeren bij elkaar te krijgen die het leuk vinden om te zingen in een groep. Het uitgangspunt is absoluut niet christelijk ofzo, maar gezelligheid en ik denk dat vooral moderne (pop)muziek en filmmuziek erg mooi en leuk zijn om te zingen.

    Een koor klinkt misschien behoorlijk suf, maar laten we het dan een groep noemen die het leuk vindt om te zingen :)

    Een heel verhaal, maar lijkt het je wat, dan hoor ik dat erg graag! Wie weet een onmogelijke opgave, maar wie weet!

    Groetjes!

  • Arjanne

    Ik ben geïnteresseerd!

    Bel of mail me,

    Arjanne Westerink

    arjannew@hotmail.com

    06-14103249

  • arjannew@hotmail.com

    ma alsjeblieft mijn bericht van 4 jaar geleden weggehaald worden. mijn telefoonnummer staat er in. ik wist niet dat iedereen hier zomaar op kon kijken. wel dus. ik heb toendertijd al aangegeven dat ik het weggehaald wilde hebben. aub. graag!!!!!!!!